
1. Atrage persoanele in restaurant – Panou trotuar.
Clientii vor sa stie inainte sa intre in restaurant ceea ce le poti tu oferi. Asadar, analizeaza ce specialitati ai in meniu, ce cocktail-uri si alte bauturi le oferi si indeamna clientii sa-ti treaca pragul cu ce ai mai bun de oferit. Poti sa alegi sa scrii pe panoul de trotuar meniul zilei, insa poti sa scrii si mesaje motivationale sau amuzante astfel incat sa starnesti curiozitatea clientului.
Cat costa un panou restaurant pentru trotuar ?

2. Influenteaza ceea ce cumpara clientii – Table tent.
Conform studiilor, peste 60 % din clienti se lasa influentati de promotiile pe care le au restaurantele sau de recomandarile ospatarilor. O metoda de promovare a unui produs il reprezinta table tent-ul. Vrei sa promovezi un cocktail sau un desert care iti aduce mai mult profit? Table tent-ul este ideea de promovare cea mai ieftina si cu rezultatul cel mai mare. Sau ai un desert care nu se vinde bine? Printeaza table tent-uri cu cel mai bine vandut fel principal alaturi de desetul mai putin solicitat. Te provoc sa incerci!
Cat costa un table tent pentru un restaurant?

3. Convinge clientii sa revina – Cupoane promotionale.
Un aspect foarte important intr-un business este sa ii convingi pe clienti sa revina la tine. In cazul in care clientul a fost multumit de restaurantul tau sigur o sa vrea sa revina. Ce trebuie sa mai faci tu? Sa il convingi sa revina cat mai repede inainte sa uite de tine. Cum sa faci acest lucru? Trebuie doar sa le oferi diferite cupoane promotionale. De exemplu, la urmatoarea vizita primesc gratis o limonada sau o cafea sau le oferi un discount la urmatoarea cina. Poti sa faci si cupoane promotionale razuibile astfel incat sa castige un desert sau, de ce nu, un pranz gratis.
Vrei sa afli mai multe? Trebuie doar sa ne contactezi!